Hondaen har længe haft 4 koniske power filtre liggende i kassen med reservedele. Idag var det på tide at tage udfordringen med en CB550'er luftkasse op. Efter en del asen og masen fik jeg karburator og luftkasse af og der blev renset svømmerkar i håbet om at de kunne klare problemet, med de evigt dryppende karburatorer...
Ydermere kom de 4 filtre på, på trods af at de 2 yderste ikke helt passer ind i stellet. Har det gevet hondaen en peppi lyd, og en mere glidende acceleration. Nu kan man dog virkelig mærke hvor meget den fedter i koblingen. Ja jeg kommer ikke til at savne projekter her til vinterens lange aftener...
søndag den 27. september 2009
Abonner på:
Kommentarer til indlægget (Atom)
lækkert! hvis karburatoren flyder over, er det sandsynligvis svømmeren i én af den, der sætter sig fast, så der bliver ved me dat løbe benzin ned i bundkarret.
SvarSletyep.. har en artikel fra classic bike der beskriver det. Har fået svømmeren til at makke ret, men tror min o-ring er godt træt. Endten skal jeg have købt et kit eller så skal der bare noget flydende pakning i...
SvarSletog tak i øvrigt...
SvarSlet