Motoren regner jeg med at restaurere her inden for et par uger, men jeg har også en ekstramotor, som kan sættes i mock-up' en hvis det skulle tage længere tid.
Den dobbeltvirkende forbremse er fra en Jawa og leveret af værkstedets gode ven Matej fra Prag.

Som forudsagt så går bagdækket ikke fri af stiveren i bagsvingeren, så bagsvingeren skal forlænges smule, hvilket også giver mening i forhold til at jeg øger vandringen bagpå.
Hejsa
SvarSletSikke en herlighed af en kommunistisk mudderscooter du er igang med. Jeg arbejder selv med en TS'er med henblik på at lave en trialmaskine. Jeg er svært interesseret i at høre mere om dine hjul... Hvor har du fået fat i fælge og eger? og passer jawa bremsen i MZ navet?
Hvis der kan lokkes info ud af dig, er du velkommen til at skrive til mig på Mads@villebro.com
Mvh
Mads
Hej Mads,
SvarSletJa, Jawa bremsen passer i MZ navet, men der skal laves en lille spacer så den ikke slæber. Men det er nemt.
Fælg og eger kan fu få ved http://stores.ebay.de/oldtimerreifendienst
Skriv endelig på caferacersdk@gmail.com med lidt billeder og tekst om dit projekt, så vi kan vise lidt om det på bloggen,
/Olle