søndag den 19. februar 2012

Projekt Geländesport rører lidt på sig

For lidt tid siden løftede jeg sløret for mit nye projekt: En 150'er MZ'er i ISDT-trim. Siden da er der ikke sket det store, men der er dog dumpet lidt pakker med goodies ind...

En masse bøger
Ja, jeg har erhvervet en masse MZ-læsestof, som jeg allerede har tygget en del sider i. Især Dirk Wildschreis Grosses Gelber MZ Schrauberbuch er genial og et "must have" for enhver med list Øst 2-takt i blodet.


















To "nye" Tanke
På eBay har jeg fundet to tanke, som skal konkurrere om æren af at få lov at sidde på den lille crosser. Det er tank fra den vesttyske Hercules K125, som var i den tyske hærs tjeneste gennem mange år og en tank fra den helt gamle MZ ES250


Ganz in ordnung!!!

Ja, det ser sgu også godt ud...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar