søndag den 12. februar 2012

CB550f stel

I et manisk tilfælde besluttede jeg, da jeg nu alligevel havde motoren ude, at stellet også skulle have en tur. Så skrue og hamre en times til og så stod stellet tilbage.:

Røven har irriteret mig siden jeg fik alutanken på, sædet passer ikke længere ordentlig på, så det skal der gøres noget ved:

Skære, bukke og svejse: Ny afslutning.


Så skulle der ryddes lidt op i gamle klyttede beslag og klodsede svejsninger (det glemte jeg selvfølgelig at tage billeder af) Derefter nye beslag til montering af sæde. Når jeg kommer lidt længere i processen, skal der nye skærme på. Gerne noget old school alu af en slags. Måske fra WrenchMonkees her et mock up med tank of sæde:


Stay tuned. More to come...

1 kommentar:

  1. fedt Raun, håber du får lappet det hul i stellet som du opdagede....

    Jonas

    SvarSlet