onsdag den 2. juni 2010

Kabooom!

SR'en kører som smurt og kræver ikke meget andet end lidt benzin og et olietjek i ny og næ. Jeg havde dog godt på fornemmelsen at min gamle sortmalede potte ikke var helt frisk længere. I tidernes morgen byttede jeg en dyrt indkøbt SITO potte med Lysgaard senior, da han havde problemer med at køre på arbejde med en larmende potte. Det betød masser af larm til mig, men efter en sæson var chromen væk. DEt blev hurtigt fikset med lidt varmefast maling og alt har været fryd og gammen indtil nu. Potten rustede som en vild, beslaget brækkede af den og det var på tide at finde på noget nyt. I mange år har drømmen været at få en rustfri Supertrapp udstødning på, masser af race credentials og så kan skidtet tunes! Ebay to the rescue!

Sommeren 2009, nyt sæde sort potte.

Sommeren 2010, ny potte, masser af larm! Den skal snart testes på vej mod Bedrock!

Man kan indstille larm og modtryk i en Supertrapp potte ved hjælp af antallet af skiver bagerst. Lige nu har jeg 8 i og den lyder ultra horny! Prøver nok med 6 skiver senere idag. Familiesygdommen med døvhed på højre øre pga. MC'ere vil jeg gerne undgå!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar