mandag den 31. maj 2010

Opstart af CB500

Så er jeg efterhånden ved at kunne se lyset for enden af tunnelen. Jeg forsøgte at samle honda'en sidste uge men da der blev fyldt benzin på tanken men stort set lige så hurtigt som jeg fyldte på, piplede det ud fra bunden af tanken. Jeg har skåret bunden op og lavet en ny af glasfiber der passer på stellet. Så nu er det igang igen med glasfiberen og tank sealeren. Alt imens kom den gamle tank på så jeg kunne forsøge at starte maskinen op efter en lang vinterhi med masser af skruen.



Olle tog en lille video af første opstart efter vinterhien. Det tog lige lidt tid at få den startet op. Det hjalp en hel del da tændhætterne blev byttet rundt så de nu sidder rigtigt.

Der er selvfølgelig en hel del der stadigvæk mangler at blive lavet. Der skal andre potter på så den kan få damerne til at hvine og børnene til at græde. Så skal der lige renses lidt karburator og sørges for at de ikke løber og så selvfølgelig et tarozzi tilbagerykkersæt som jeg lige har fået mail fra discovolante om er på vej fra italien til england og så videre til mig. Og så er der selvfølgelig næste vinters projekter. Min bagskærm er desværre blevet mishandlet på et tidspunkt af en boremaskine så hvis der er nogen der ligger inde med en bagskærm i nogenlunde stand til en cb500 four så smid mig endelig en mail på sk99z@hotmail.com

Ingen kommentarer:

Send en kommentar