lørdag den 3. april 2010

Ducati købt!

Så Blev det endeligt dagen hvor jeg skulle få fingre i en Ducati! Efter at have vaklet mellem et Moto Guzzi, Ducati Pantah og Ducati SS projekt faldt hammeren og jeg har investeret i en rigtig fin 750'er SS'er fra 1993. Den skulle bare lige hentes i Hamborg!

Hente tohjuler roadtrip indeholder altid et stop ved en fin AutobahnHof. Søren K faldt over denne fine maskine ved Wikinger tanken, den kom IKKE med hjem

Tadahh, rød og flot og old school

Jeg anlægger min kritiske mine, så jeg kan få forhandlet prisen ned.


Ralf, den enormt flinke ærketysker der skulle af med maskinen. Ducatien er efter hans udsag "tippi-toppi!" Det tror jeg på.


Købt! 1800 euro eller cirka 13.000 kr, nu mangler der bare lige lidt afgift!
Vel hjemme ved Kreidleren, fede maskiner

Planen er nu at få sparet sammen og få bygget den om så den ikke ligner noget gammelt skrammel, men noget endnu ældre skrammel, som f.eks. den hvide her! Yehaaa.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar