tirsdag den 28. juli 2009

Two Kick Wonder

Så blev der renset karburator, trukket nye ledninger, ryddet op i diverse misk-mask, erstattet et par kontakter, og voila! Der er lys, gnist og glade dage. Efter først at have fået liv i sagerne med et ordentligt blæs start-æter ind i karburatoren, starter den nu gladelig i 2. hug, efter blot at have foretaget den på englændere obligatoriske "tickle" procedure, hvor man piller lidt ved karburatoren, hvorefter der spildes benzin ud over det hele, og bundkarret på karburatoren formodentlig fyldes med benzin.

Det eneste, der holder den fra at gå i syn er nu parkeringslyset (som den tidligere ejer har pillet ud og derefter dækket hullet med lidt tape), samt forbremselys. Men jeg kan ikke finde nogen kontakt til forbremselys, så hvem ved, om det overhovedet er standard på sådan en fætter.

Og så er der lige det, med at den ikke kan koble ud. Jeg har en mistanke om at koblingspladerne er groet sammen, så det skal jeg lige have kigget på :-S


Så er vi igang med ledningerne.
Når amperemeteret holder op med at virke, lægger man det selvfølgelig bare ind i lygtehuset og bruger det til at klampe en masse ledninger sammen (suk...)

Den tissede selvfølgelig i bukserne, da den endelig blev startet. Og nu drypper den lystigt.

1 kommentar:

  1. det bliver en fantastisk maskine at komme ud på. Godt arbejde mikkel!

    SvarSlet