Det Gamle sæde. Stur og tykt, men hjemmelavet.
Af med skummet og der skulle snittes lidt i sædebunden så den matcher tankens linie
Derefter var det over til saddelmageren og få snakket med flinke Finni om hvad der skulle trylles frem. Iløbet af en dag fik han snittet skum og syet sæde i super skridsikkert materiale. Jeg skal lige vende mig til at hakket mellem tank og sæde er blevet mere synligt, men det er helt sikkert en forbedring. Nu sidder jeg tættere på tanken og jorden, og skummet er meget fastere en mit gamle makværk. I samme ombæring fik jeg sparket batterikassen og sidedækslerne af og monteret et fint K&N-filter, doneret af Søren K. Alle tiders! Der er bestilt et tilbagerykkersæt og nye clip on'er, og så burde den kunne trille 3 år mere!
Af med skummet og der skulle snittes lidt i sædebunden så den matcher tankens linie
Derefter var det over til saddelmageren og få snakket med flinke Finni om hvad der skulle trylles frem. Iløbet af en dag fik han snittet skum og syet sæde i super skridsikkert materiale. Jeg skal lige vende mig til at hakket mellem tank og sæde er blevet mere synligt, men det er helt sikkert en forbedring. Nu sidder jeg tættere på tanken og jorden, og skummet er meget fastere en mit gamle makværk. I samme ombæring fik jeg sparket batterikassen og sidedækslerne af og monteret et fint K&N-filter, doneret af Søren K. Alle tiders! Der er bestilt et tilbagerykkersæt og nye clip on'er, og så burde den kunne trille 3 år mere!
Flinke fyre og proffesionelt arbejde, anbefalet af Wrenchmonkees
Hej
SvarSletJeg er i gang med at bygge lidt om på min BMW r60/5'er til et lidt mere caferacer look. Har derfor slugt hele indholdet af denne side ned. Er det muligt at komme forbi til lidt inspiration. Kan jo fornemme at jeg ikke er den eneste som ejer halvgamle luftkølede BMW'ere
mvh
Bjørn Petersen
(bjorn@dohrn.dk)