fredag den 24. april 2009

Fra værkstedsprojekt til rullende projekt!

Efter at "forhandlingerne" med skattemyndighederne gik over al forventning, og der nu er investeret i plader, oprettet ny registreringsattest og betalt afgift kom jeg et skridt videre mod at få SR'en på vejen. Men nu er den sidste lille indsats altså gjort. Den nye baglygte virker, forlygten er midlertidigt monteret og med et hjemmelavet gummimonteret beslag kom der også nummerplade på.


Parkeret foran lejligheden for første gang. Dejlig fornemmelse.

Min forfængelighed lider voldsomt ved at sende den på vejen sådan her. Ganske ufærdig og med masser af custom fabrikationer i vente og dele der skal monteres. Det huer mig ikke. Men alt det overskygges af at det bare er fantastisk at være på vejen med den og buldre derudaf.


Beklager den lidt funky billedkvalitet, men mit kamera fuckede op.

Forlygten er lidt intermistisk montereret, da der lige svejses nogle nye beslag på. Ledningsnettet skal også trimmes lidt, da det ikke er helt nemt at få proppet alt det ledningsgøjl ind i den gamle BSA lygte. Men uanset hvad så gemmer værkstedet på masser af smådele, der skal skiftes ud og der er også en masse på ønskelisten.

Glæder mig til at buldre lidt her i weekenden.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar