torsdag den 18. marts 2010

En lille aperitif

Jeg sidder i øjeblikket og er ved ligge sidste hånd på en opgave, som har slugt min tid den seneste måned. Om et par dage er jeg en fri mand, men det kommer til at kræve en slutspurt af cykelsportslige dimensioner. Midt i det morads af indre motivationskampe, faglig angst og ja, overspringshandlinger, falder jeg så desværre over videoklippet nedenfor. Et klip som får mit motorcykelsavn til at blusse op som Søren Lacours hjemmelavede ildshows-napalm. Men med SR'ens motor hevet ud og splittet i atomer (en mild overdrivelse), ser det lidt ud til at jeg må stole på den gode gamle MZ'er til at hive mig gennem den første portion af det spæde forår - lad os kalde det en forret, og forvente en 12 retters motorcykelsæson forude.

It's Better In The Wind - Video Trailer from Scott Toepfer on Vimeo.

2 kommentarer:

  1. jeg var lige ved at sige, at jeg godt kunne vise dig en anden motor, der mere fortjener titlen "splittet i atomer" :-D

    SvarSlet
  2. Vi kan jo sige at den omtalte Triumph motor er strippet ned til protoner, neutroner og elektroner, om du vil :-)

    SvarSlet