mandag den 12. september 2011

Hr. og Fru Larsens billeder


Jeg har fået scannet nogle af mine forældres mange gamle billeder af deres tid som Rockere i 1970'ernes Sønderjylland, først og fremmest Kruså, hvor både min mor og far var medlem af "Grænse-egnens Motorcykel Klub" eller GMC, en klub der i dag vist stadig eksisterer. Min far har lige for nyligt fået et nyt knæ, og har solgt sin sidste motorcykel (jeg tæller ikke den 125cc Yamaha der står i deres garage for en helt rigtig mc). Han ringer dog ofte stadig til mig for at jeg lige skal tjekke den og den mc på dba.dk som han gerne vil købe, så der kommer nok én eller to til. Min mor er jeg ikke sikker på gider at køre sådan rigtig igen, selvom det kun er en seks syv år siden hun solgte sin sidste mc.

Flere billeder kommer løbende!

2 kommentarer:

  1. Rigtig fedt - så seje var mine forældre sgu ikke. Vi glæder os til at se flere billeder!

    SvarSlet
  2. Nu er det ikke en "mine forældre er sejere end dine" konkurrence ;) men jeg synes det er et stykke kultur historie som er meget interessant. Jeg ved der er mange flere der sidder derude med mange flere cool billeder af hvordan mc kulturen var engang, og det kunne være fedt at se mere til det!

    SvarSlet