fredag den 4. februar 2011

Sommertur 2010 pt. 2

Selvom sommeren 2010 egentlig var meget pæn, så formåede jeg at følge et regnvejr på hele min tur. Det regnede nærmest hver dag. Jeg kan tælle på én hånd hvor mange hele tørvejrsdage jeg havde! Men det er glemt nu, og hvis jeg skal være helt ærlig, så generede det mig faktisk ikke så meget undervejs, men det var satme koldt!


På toppen af Pyrenæerne og på diverse andre markveje-agtige steder, skovveje og nationalparker, der kunne jeg stå og kigge på GS'ere og deres ”besætning” af Ewan McGregor look-alikes i fuld BMW gear fra top til tå, alu-kasser og gps med kort til hele den lange vej rundt eller ned – de fleste siddende og drikke kaffe eller parkeret udenfor hoteller... Ikke fordi jeg har noget imod GS, jeg kunne faktisk godt ha' brugt dens komfort undervejs, men det kan altså gøres nemmere og billigere. Det gælder bare om at sadle op, træde på kickstarteren og så afsted!






Ingen kommentarer:

Send en kommentar