tirsdag den 8. februar 2011

Postkort: Nichlas' CB400 four

Nichlas har skrevet til os på caferacersdk(snabela)gmail.com om starten på hans caferacer projekt. Vi glæder os til at følge med i hvordan det går.

Hej cafe racers dk,
Først og fremmest rigtig fed blog :) Jeg har været i gang med et projekt i et stykke tid nu, og synes at jeg vil dele det med jer nu. Jeg er ved at skille den ad og så bliver det sendt til pulverlakering i næste uge. Der er tale om en ældre cb 400 four dame fra 76. Som jeg købte i sommeren 2010. Med det samme jeg fik den hjem begyndte jeg at skille den og bygge om. Udgangspunktet var en kawasaki z 750, som de kære wrenchmonkees havde bygget. Den gamle, rå og ufærdige look tiltalte mig rigtig meget, og jeg ville se om jeg ikke kunne bygge min egen bike ud fra ideen om den. Jeg regner med at sende billeder til jer efterhånden som jeg får malet den og begynder samleriet :)
Mvh Nichlas













1 kommentar:

  1. Hej Nichlas,

    det ser satme fint ud, kig endelig ud i værkstedet når vejret bliver til det.

    Vh

    Jonas

    SvarSlet