onsdag den 19. januar 2011

Postkort: Uffes Harley

Vi får jo med jævne mellemrum mails ind fra fremmede folk, der fortæller om deres projekter. Nedenfor kan du derfor læse lidt om Uffes Harley projekt og se de billeder han har sendt. Vi kan kun opfordre flere til at sende et par billeder af deres projekter og skrive et par linier om det, så smider vi det op på bloggen. Det er ligemeget om du lige er begyndt, har været færdig med projektet i mange år, så længe du bare fortæller lidt om hvad det er du roder med og hvad dine tanker om projektet er. Bare hiv fat i os på caferacersdk(snabela)gmail.com.

Uffe skriver:

Da jeg fik cyklen fra Sverige var det en 250 kg tung softchopper med 42 heste. Nu vejer den 192 med lidt væske, og har ca. det dobbelte antal hestekræfter. Men den er jo ikke færdig - siden billederne er taget er der kommet bedre bremser på cyklen, efter fremgangs måden, først flere hk, derefter bedre vejgreb og så til sidst bedre bremser. I denne vinter kommer der clip-ons på med KTM greb. Desuden er jeg ved at lave en alu kåbe ud af en vok! Det er også planen at forskærm, sneskraber og bagsvinger skal være i alu. Måske vil jeg prøve nogle mindre/lettere fælge og dæk, men det er en udgift, der gør den hurtigere, men også grimmere så jeg ved ikke! Nogle gode råd? Det næste projekt jeg har er stående er en super grim kæmpe tourer BMW R100RS der også skal strippes og enten bobbes eller laves til cafe racer. 

Venlig hilsen Uffe fra Aalborg




Ingen kommentarer:

Send en kommentar