tirsdag den 19. januar 2010

Så skal man vel lære at lodde ordenligt?

På min Kreidler er der tre ledninger, sådan give or take, og den dag jeg forstod hvad de gjorde var en god dag. På min SR, hvor alt overflødigt er skraldet af (batteri, blinklys etc.), er der alligvel et ledningsnet, som jeg er lige så glad for som asfalteksem i ansigtet. Så tanken om elektrisk motorcykel er lidt som et feber-mareridt. Men når benzin engang, Gud forbyde det, bliver noget man får en halv liter af til jul hvert andet år, så er det jo i gang med at ombygge blenderen til noget med hjul.

Men tree huggerne er allerede i gang og selv den dysfunktionelle Teutul familie har jo bygget en elektrisk chopper, så det bliver jo nok virkelighed engang. Alt sammen med mindre det der CO2-halløj viser sig at være et hoax (ligesom med månelandingerne!) og vi finder en god sjat olie under Grønland, som så de smarte forretningsfolk kan fuppe ud af hænderne på dit indfødte ligesom i de gode gamle dage.

Men hvis benzin skulle blive en sjældenhed og loven begynder at se med strenge øjne på den røg vi lukker ud, så satser jeg på at jeg dør af alderdom inden og at min, til den tid voksne (men dog i dag ufødte), søn kører ræs på fremtidens udgaver af de piskeris man så i sommerens TTXGP på Isle of Man - en event der nu bliver til en lille film.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar