tirsdag den 4. august 2009

Test af maskinen i sverige

Der er blevet arbejdet en del på damen inden den skulle ud og testes. Koblingen gled gudsjammerligt meget i første efter at tyvene havde skamridt hende. Desværre gjorde omstændighederne (fraværet af koblingsaftrækker) at der kun blev sat nyt fjedre i, så man skal bare starte i anden...


Samtidigt har jeg nitromorset min tank fin og givet den korn 240 og vandslibepapir 1000 og 1200

Mens alt dette stod på havde den driftige jonas dog set sit snit til at bore potterne ud, hvilket giver denne lyd:


Så er der jo ikke andet at gøre end at komme ud af klappen og afsted til norberg festival. Det skal her siges at der ikke findes nogen billeder af den 670 km lange tur hvor jeg desværre havde regnvejr i ryggen næsten hele vejen, gennemblødt i 5 timer (ud af 8), sideskjoldet røg af ved 160 på motorvej og batteriet kortsluttede, samt sidst men ikke mindst: jeg havde aldrig kørt langt med clip-on'er.

Under festivalen legede jeg gerne 100 km om dagen på de sjoveste veje for at koble hovedet af

Men der er selvfølgelig billeder fra hjemturen, som var knastør!
En fuld person legede dog desværre på den, så ny bule i tanken og ikke muligt at lave overhalings-blink. Dette betyder at lakken skal af igen, men det skulle den under alle omstændigheder da der er megen påbegyndende rust under lakken!!!

Forberedelserne var selvfølgelig dårlige, så her ses min gaffa-sortesæk, der rører udstødningen, samt nødtørftig reparation af manglende sidedæksel
Krisen kradser dog sindsygt meget i sverige at det vågne øje her spotter en Leatherman Charge TTi til 500 svenske bath (købte to).


Ingen kommentarer:

Send en kommentar