tirsdag den 11. august 2009

Postkort: Et MZ Cafe Racer projekt i Nordjylland

Den anden dag dumpede der noget ind i den digitale postkasse her hos os. Det var fra Ebbe, der øjensynligt deler den passion for østtysk mekanik, der er opstået blandt visse folk her på bloggen. Se hvad han skriver og tjek hans billeder ud (det er lidt af en 'Schönheit' han ligger inde med må man sige). Og hvis der er nogen der kan hjælpe ham med en sædeskal, så kan I jo lige smide en mail på caferacersdk@gmail.com, så videreformidler vi kontakten.

Hej med jer... Fin blog! Jeg er selv igang med at lave en MZ om til caferacer - Hmmm kan man det...? Jeg prøver i hvert fald.

Ville egentlig gerne sælge den og lave en gl. BMW - men kan ikke rigtig finde en til en fornuftig pris.

Jeg skal i gang med at finde et passende sæde til MZeren - heller ikke nemt - alternativt laver jeg det selv. Vedlagt billeder... Er der nogen der ligger inde med en gammel sædeskal hører jeg gerne fra jer.

Med venlig hilsen

Ebbe



Ingen kommentarer:

Send en kommentar