mandag den 20. juli 2009

Finishing details

I gamle dage, da min SR for anden gang blev bygget om investerede jeg al min SU i et par TeleFix clip on'er. Fine sager, der både gik fri af min Ducati tank og havde pimpin guldbeslag. De har alle dage være lidt brede i det, men har egentligt fungeret godt. Efter at det nye sæde er kommet på og Kedo har foræret (ha!) mig et tilbagerykkersæt var det dog tid til at få nye clip on'er på. Ebay leverede som sædvanligt varen og hvilken transmogrifation! Maskinen føles nu meget mindre og jeg skal bruge vægten anderledes i svingene. Gode sager!

Nu er maskinen ved at være fin, og nye mål tegner sig i horisonten. Måske det var ved at være på tide at få samlet nogle af alle MZ'erne?

2 kommentarer:

  1. Det ser godt ud! Hvornår flytter klubben i hus? Var ovre og kigge forleden dag, og det er sgu et fedt sted!

    SvarSlet
  2. Der er gang i flere spændende ting i forbindelse med mulige nye og større lokaler. Det er dog helt sikkert at det bliver pissefedt!

    SvarSlet